Bruke
I mobilbanken kan du utføre både betalinger, bestille kort og konto eller kontakte oss.
Aktuelle produkter og tjenester
English internet bank
It’s now possible to switch to english language in our internet bank.Spørsmål og svar om Bruke
Hvordan får jeg bestilt meg nytt kort?
Du kan bestille nytt kort i nettbanken/mobilbanken, eller ta kontakt med oss så bestiller vi nytt kort til deg.
Du vil motta kortet i posten i løpet av en uke.
Jeg har mistet kortet mitt. Hva gjør jeg?
Sperretjeneste Visakort
Ring bankens sperretjeneste + 47 21 49 23 93.
Sperretjeneste MasterCard
Ring EnterCards sperretjeneste +47 73 89 77 56, innvalg 1.
Må jeg bestille ny BankID på mobil når jeg har fått nytt SIM-kort til mobiltelefonen?
Etter 01.09.22 vil det ikke være mulig å bestille BankID på mobil på nytt. Du må da benytte deg av BankID appen.
Er det beløpsgrense på kortet mitt?
Ja, alle kort har beløpsgrenser for både varekjøp og uttak i minibank.
Se hva som gjelder for ditt kort.