Bruke
Bankkort og konto er et must for de fleste. Men det må som regel mer til for å få den daglige bankhverdagen til å fungere.
Aktuelle produkter og tjenester
Spørsmål og svar om Bruke
Hvordan får jeg bestilt meg nytt kort?
Du kan bestille nytt kort i nettbanken/mobilbanken, eller ta kontakt med oss så bestiller vi nytt kort til deg.
Du vil motta kortet i posten i løpet av en uke.
Jeg har mistet kortet mitt. Hva gjør jeg?
Sperretjeneste bankkort
Ring bankens sperretjeneste + 47 21 49 23 93.
Sperretjeneste MasterCard
Ring EnterCards sperretjeneste +47 73 89 77 56, innvalg 1.
Må jeg bestille ny BankID på mobil når jeg har fått nytt SIM-kort til mobiltelefonen?
Etter 01.09.22 vil det ikke være mulig å bestille BankID på mobil på nytt. Du må da benytte deg av BankID appen.
Er det beløpsgrense på kortet mitt?
Ja, alle kort har beløpsgrenser for både varekjøp og uttak i minibank.
Se hva som gjelder for ditt kort.