Nedetid og oppgradering av NettBedrift
NettBedrift vil være utilgjengelig i tidsrommet 9.april kl 17:00 til 12.april kl 07:00.
Merk at all informasjon her gjelder kun NettBedrift, ikke vanlig nettbank eller mobilbank.
Vi beklager ulempen dette medfører, men vi tror at dette er en gledelig oppgradering for alle.
Hva blir påvirket av oppgraderingen?
Dette gjelder kun for brukere i NettBedrift, ikke vanlig nettbank.
Faste oppdrag (som er opprettet i NettBedrift)
- Alle faste oppdrag blir slettet. Berørte kunder blir kontaktet av banken om hvilke avtaler dette gjelder. Disse avtalene må legges opp på ny.
- Betalinger tilhørende faste oppdrag med forfall 10-12.april blir utført manuelt av banken mandags formiddag.
- Betalinger tilhørende faste oppdrag med forfall etter 12.april blir slettet, selv om du har godkjent betalingene tidligere.
- Faste oppdrag kan legges opp med følgende frekvenser:
- Hverdager
- Ukentlig
- Hver 14.dag
- Månedlig
- Hver 2.måned
- Hver 3.måned
- Hver 4.måned
- Hver 5.måned
- Hvert halvår
- Årlig
Betalinger
- Utenlandsbetalinger blir ikke påvirket.
- Vanlige betalinger, både registrerte og godkjente betalinger, vil ikke bli påvirket av dette.
- Betalinger med forfall mer enn 60 dager tilbake i tid blir slettet.
- Avviste betalinger blir slettet.
Mottakerregister
- Mottakere som du ikke har betalt til de 15 siste månedene blir fjernet fra mottakerregisteret.