Mobilbank
Hvor finner jeg kontoutskrift?
I nettbanken
Meny – Arkiv – Kontoutskrifter
I mobilbanken
Meny – Andre tjenester – Alle tjenester – Meny – Arkiv – Kontoutskrifter
Hvordan endre beløpsgrensene i mobil- og nettbanken?
Du kan endre beløpsgrensene selvbetjent. Velg Meny – Innstillinger – Betalingsinnstillinger.
Av svindelforebyggende tiltak kan banken midlertidig innføre endringer i beløpsgrensene. Da vil du oppleve at du ikke får betalt beløp over en viss størrelse. Kontakt i så fall banken så endrer vi beløpsgrensene dine.
Kontakt oss
Hva er er IBAN og SWIFT?
For å betale til utlandet må du ha info om IBAN og SWIFT. Hvor og hvordan du finner dette kan du lese om på vår side for utenlandsbetaling.
Kan jeg ha mobilbank-appen på både mobil og nettbrett?
Du kan aktivere mobilbank på flere enheter. Appen har ikke støtte for nettbrett, men kan fungere på iPad.
Appen kan ha noen skjønnhetsfeil på iPad, da skjermen er tilpasset størrelsen på en mobilskjerm.
Hvor kan jeg laste ned mobilbanken?
Jeg får ikke aktivert mobilbanken
Før du kan bruke mobilbanken første gang må du ha nettbankavtale. I tillegg må ditt mobiltelefonnummer være registrert i våre systemer. Ta kontakt om du ikke får aktivert appen.
Er det aldersgrense for å få MobilBank?
Alle som har mobil og konto kan få mobilbank.
Er du under 15 år må foresatte bestille og signere avtalen. Foresatte kan fylle ut skjemaet for bestilling.
Hva kan jeg utføre av banktjenester i appen?
De mest brukte tjenestene har vi gjort enkelt tilgjengelig.
Velg Meny – Andre tjenester – Alle tjenester.
Tips! Legg til alle tjenester som et hurtigvalg på forsiden i appen. Meny – Innstillinger – Endre snarveier.
Har dere app til Windows-mobiler?
Vi har per dags dato ikke egen app til Windows mobil. Men går du til nettsiden vår skudeaakra.no fra mobilen kan du velge logg inn i nettbank så vil opplevelsen i nettbanken stort sett være like bra på mobil som fra en pc.