Gå til sideinnhold

Mobilbank

Hvor finner jeg kontoutskrift?

I nettbanken

Meny – Arkiv – Kontoutskrifter

I mobilbanken

Meny – Andre tjenester – Alle tjenester – Meny – Arkiv – Kontoutskrifter

Hvordan endre beløpsgrensene i mobil- og nettbanken?

Du kan endre beløpsgrensene selvbetjent. Velg Meny – Innstillinger – Betalingsinnstillinger.

Av svindelforebyggende tiltak kan banken midlertidig innføre endringer i beløpsgrensene. Da vil du oppleve at du ikke får betalt beløp over en viss størrelse. Kontakt i så fall banken så endrer vi beløpsgrensene dine.

Kontakt oss

Er du allerede kunde i banken?

Logg inn og skriv til banken trygt og sikkert. Da vet vi at du er deg og vi kan hjelpe deg med tjenester som krever høy sikkerhet. Er du ikke kunde i banken kan du fylle ut skjemaet under.
Hidden
Fornavn*
Hidden
E-post*
Hidden
Vi er opptatt av din sikkerhet og ber deg om å ikke oppgi sensitive personopplysninger i dette feltet. Takk for at du hjelper oss å holde kommunikasjonen trygg!
Dra og slipp filer her, eller
Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 50 MB.
    Personvern*
    Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

    Hva er er IBAN og SWIFT?

    For å betale til utlandet må du ha info om IBAN og SWIFT. Hvor og hvordan du finner dette kan du lese om på vår side for utenlandsbetaling.

    Kan jeg ha mobilbank-appen på både mobil og nettbrett?

    Du kan aktivere mobilbank på flere enheter. Appen har ikke støtte for nettbrett, men kan fungere på iPad.

    Appen kan ha noen skjønnhetsfeil på iPad, da skjermen er tilpasset størrelsen på en mobilskjerm.

    Hvor kan jeg laste ned mobilbanken?

    Vi har to apper til smartmobiler. Det er app til iPhone og app til Android. Du finner appene ved å søke etter Skudenes i Appstore/Playbutikken.

    Appen har ikke støtte for nettbrett, men kan fungere på iPad.

    Dersom du har en eldre mobil/nettbrett er det mulig at den ikke har støtte for mobilbanken.

    Jeg har glemt koden min til mobilbanken

    Dersom du har glemt koden til MobilBanken åpner du appen og trykker på «Glemt personlig kode» i påloggingsbildet. Du vil da bli geleidet gjennom aktiveringsprosessen på nytt og lager deg ny kode.

    Jeg får ikke aktivert mobilbanken

    Før du kan bruke mobilbanken første gang må du ha nettbankavtale. I tillegg må ditt mobiltelefonnummer være registrert i våre systemer. Ta kontakt om du ikke får aktivert appen.

    Er det aldersgrense for å få MobilBank?

    Alle som har mobil og konto kan få mobilbank.

    Er du under 15 år må foresatte bestille og signere avtalen. Foresatte kan fylle ut skjemaet for bestilling.

    Hva kan jeg utføre av banktjenester i appen?

    De mest brukte tjenestene har vi gjort enkelt tilgjengelig.

    Velg Meny – Andre tjenester – Alle tjenester.

    Tips! Legg til alle tjenester som et hurtigvalg på forsiden i appen. Meny – Innstillinger – Endre snarveier.

    Kan jeg bruke MobilBank i utlandet?

    På lik linje med nettbanken kan mobilbanken brukes overalt hvor du har en forbindelse til internett.

    Har dere app til Windows-mobiler?

    Vi har per dags dato ikke egen app til Windows mobil. Men går du til nettsiden vår skudeaakra.no fra mobilen kan du velge logg inn i nettbank så vil opplevelsen i nettbanken stort sett være like bra på mobil som fra en pc.

    Gi oss tilbakemelding