Spørsmål og svar
Hjelp til selvhjelp. Her er en oversikt over ofte stilte spørsmål. Gjerne du finner svar på det du lurer på.
Minibank og kontanter
Se oversikt over våre minibanker og hvordan du kan ta ut kontanter og valuta i banken.Spørsmål vi ofte får:
Hva er er IBAN og SWIFT?
For å betale til utlandet må du ha info om IBAN og SWIFT. Hvor og hvordan du finner dette kan du lese om på vår side for utenlandsbetaling.
Hva gjør jeg dersom jeg har glemt mitt personlige BankID passord?
Har du glemt BankID passordet ditt kan du bruke glemt-passord-funksjonen som du finner under BankID påloggingen.
Du kan også kontakte kundeservice på telefon +47 52 84 52 00.
Blokkert BankID – hvordan åpne igjen?
Dersom BankID er sperret eller blokkert må du ta kontakt med banken i åpningstiden vår for å få dette opphevet.
Om du bare har glemt BankID-passordet ditt, kan du resette dette i pålogging til nettbank: Fra hjemmesiden vår skudeaakra.no velger du Logg inn – nettbank – BankID. På den siden er det et tekstvalg som heter «Glemt BankID passord». Merk at de kun er mulig å bestille nytt BankID-passord via den løsningen dersom BankID-en din er utstedt av Skudenes & Aakra Sparebank.