Gå til sideinnhold
Hjem / Kontakt oss / Spørsmål og svar

Spørsmål og svar

Hjelp til selvhjelp. Her er en oversikt over ofte stilte spørsmål. Gjerne du finner svar på det du lurer på.

Spørsmål vi ofte får:

Hva er er IBAN og SWIFT?

For å betale til utlandet må du ha info om IBAN og SWIFT. Hvor og hvordan du finner dette kan du lese om på vår side for utenlandsbetaling.

Hva gjør jeg dersom jeg har glemt mitt personlige BankID passord?

Har du glemt BankID passordet ditt kan du bruke glemt-passord-funksjonen som du finner under BankID påloggingen.

Du kan også kontakte kundeservice på telefon +47 52 84 52 00.

Blokkert BankID – hvordan åpne igjen?

Om du har glemt eller blokkert BankID-passordet ditt, kan du klikke på Glemt passord-lenken under påloggingsvinduet.

Det er kun mulig å bestille nytt BankID-passord via den løsningen dersom BankID-en din er utstedt av Skudenes & Aakra Sparebank.

Dersom du vet at du trenger nytt passord til BankID-pålogging, kan du bruke denne lenken for å bekrefte at du er du, og få tilsendt nytt passord.

Sandra Lund Stray

Snakk med oss dersom det er noe du lurer på eller trenger hjelp til.

Gi oss tilbakemelding