Er du misfornøyd eller uenige med oss?
Vi vil at du skal være fornøyd med å være kunde hos oss. Hvis du ikke er fornøyd vil vi sette pris på at du kontakter oss. Vi kan da hjelpe deg.
Ta først kontakt med vårt Kundesenter
Det viser seg ofte at en telefonsamtale er alt som skal til for å gi svar på spørsmålene dine og oppklare eventuelle misforståelser. Vi oppfordrer deg derfor aller først til å kontakte vårt Kundesenter på telefon 52845200.
Hvis kontakten med Kundesenteret likevel ikke skulle føre frem, kan du sende en skriftlig klage der du begrunner ditt standpunkt. Du kan benytte elektronisk skjema for klage nedenfor eller skrive ut Skjema for klage (pdf som fylles ut og sendes / leveres banken).
Finansklagenemda
Kommer vi ikke til enighet, kan du ta saken videre til Finansklagenemda som er bransjens uavhengige klageorgan.
- Finansklagenemda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo – telefon 23 13 19 60