Gå til sideinnhold

Kort

Hvor finner jeg kontoutskrift?

I mobilbanken:

Kontoutskrift for siste seks måneder ligger under BANKMELDINGER i varslingssenteret (bjella) øverst til høyre.

I nettbanken

Kontoutskrifter for siste seks måneder finner du i menypunktet POSTKASSE – BANKMELDINGER.

Kontoutskrifter for lenger tilbake i tid finner du i nettbanken under Menypunktet ARKIV – KONTOUTSKRIFTER.

Jeg har mistet kortet mitt. Hva gjør jeg?

Sperretjeneste Visakort

Ring bankens sperretjeneste + 47 21 49 23 93.

Sperretjeneste MasterCard

Ring EnterCards sperretjeneste +47 73 89 77 56, innvalg 1.

Jeg har funnet igjen kortet mitt. Hvordan åpner jeg det?

Ring vårt kundesenter på telefon 52 84 52 00 i åpningstiden så skal vi hjelpe deg.

Dersom vi ikke kan verifisere din identitet per telefon, må du møte opp personlig for åpne sperre.

Hva gjør jeg om jeg har mistet PIN-koden til kortet mitt?

Du kan hente PIN-koden til kortet ditt i nettbanken eller mobilbanken.

Hvordan får jeg bestilt meg nytt kort?

Du kan bestille nytt kort i nettbanken/mobilbanken, eller ta kontakt med oss så bestiller vi nytt kort til deg.

Du vil motta kortet i posten i løpet av en uke.

Er det beløpsgrense på kortet mitt?

Ja, alle kort har beløpsgrenser for både varekjøp og uttak i minibank.

Se hva som gjelder for ditt kort.

Hva er regionsperre?

Du kan sette regionsperre på kortet ditt i nettbank/mobilbank. Hensikten med regionsperre er å forhindre misbruk av kort.

Bør jeg har regionsperre?

Vi anbefaler at du setter regionsperre på kortet/kortene dine.

Hvordan finner jeg CVV2-koden min?

I forbindelse med bestilling av varer på nett må man ofte oppgi CVV2-kode. Denne koden er de tre siste sifrene som er trykket i signaturfeltet på baksiden av kortet ditt.

Gi oss tilbakemelding