Kort
Hvor finner jeg kontoutskrift?
I mobilbanken:
Kontoutskrift for siste seks måneder ligger under BANKMELDINGER i varslingssenteret (bjella) øverst til høyre.
I nettbanken
Kontoutskrifter for siste seks måneder finner du i menypunktet POSTKASSE – BANKMELDINGER.
Kontoutskrifter for lenger tilbake i tid finner du i nettbanken under Menypunktet ARKIV – KONTOUTSKRIFTER.
Jeg har mistet kortet mitt. Hva gjør jeg?
Sperretjeneste Visakort
Ring bankens sperretjeneste + 47 21 49 23 93.
Sperretjeneste MasterCard
Ring EnterCards sperretjeneste +47 73 89 77 56, innvalg 1.
Jeg har funnet igjen kortet mitt. Hvordan åpner jeg det?
Ring vårt kundesenter på telefon 52 84 52 00 i åpningstiden så skal vi hjelpe deg.
Dersom vi ikke kan verifisere din identitet per telefon, må du møte opp personlig for åpne sperre.
Hvordan får jeg bestilt meg nytt kort?
Du kan bestille nytt kort i nettbanken/mobilbanken, eller ta kontakt med oss så bestiller vi nytt kort til deg.
Du vil motta kortet i posten i løpet av en uke.
Er det beløpsgrense på kortet mitt?
Ja, alle kort har beløpsgrenser for både varekjøp og uttak i minibank.
Se hva som gjelder for ditt kort.
Hvordan finner jeg CVV2-koden min?
I forbindelse med bestilling av varer på nett må man ofte oppgi CVV2-kode. Denne koden er de tre siste sifrene som er trykket i signaturfeltet på baksiden av kortet ditt.