Gå til sideinnhold
Hjem / Juridisk / Klage- og angrerett
kopervik parken med lysthus sett ovenfra

Klage- og angrerett

Vi ønsker alltid å gjøre kunder fornøyde. Men innimellom er ikke alltid det beste godt nok og du er i din fulle rett til å benytte angreretten eller klage til oss.

Vil du benytte deg av angreretten kan du fylle ut skjema for angrerett og sende til oss. Du kan sende til oss i nettbanken fra tjenesten skriv til banken, eller per post.

Har du noe å klage på? Fyll ut skjema nedenfor så hører du fra oss.

Klagen vil bli behandlet innen 15 virkedager. Om det ikke lar seg gjøre, vil du bli opplyst om når du kan forvente svar og hvorfor henvendelsen ikke har blitt besvart innenfor fristen.

Vi vil også informere om at du har anledning til å fremme saken din til Finansklagenemda som er bransjens uavhengige klageorgan.

Finansklagenemda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo

Telefon 23 13 19 60

Gi oss tilbakemelding